תיקון אייפון – על הדברים החשובים באמת

מערכת שורש  יט אב, תשעה  8/4/2015

אין תיקון שלא ניתן לבצע באייפון!! קובץ עצות
.......................

אנשי הקשר שלנו, לוח שנה, לוח משימות, אלפי תמונות וסרטונים, אפליקציות ועוד, כל אלו מקבלים אצלנו יחס האומר שאי אפשר בלעדיהם. כשזה מגיע לתיקון אייפון, אתם צריכים מקום מקצועי, איכותי ואמין, תיקון שיוכל לתקן לכם את האייפון וגם לשמור במידת האפשר על כל הדברים שאי אפשר בלעדיהם.

תיקון אייפון– על מה מדובר?
ישנן פעמים רבות שלקוחות חושבים שיש להם בעיה שלא ניתנת לתיקון, כמו רטט חלש במכשיר האייפון, אולם אין בעיה שלא נוכל לתקן. את הבעיה הזו למשל, ניתן לפתור בקלות על ידי החלפת מנוע הרטט.

אין תיקון שלא ניתן לבצע אותו. החל בהחלפת שקעי טעינה, מסכים, תיקוני פלסטיקה וכפתור הבית, וניתן גם להחליף את שני המצלמות וכפתורי הווליום.

תיקון נוסף שנעשה במעבדה שאותו לא תוכלו לבצע בשום מקום אחר הוא טיפול קורוזיה. טיפול קורוזיה מתבצע לאחר נפילה של האייפון למים או לחות גבוהה שחדרה לתוך האייפון שלכם. הטיפול הזה מתבצע במקצועיות ובמיומנות יתרה על ידי צוות העובדים, ויכול לקנות לכם זמן רב נטול תקלות באייפון. טיפול קורוזיה הוא אחד הטיפולים החשובים ביותר שניתן לבצע באייפון.

מה עושים על מנת שלא להגיע למעבדה?
רכישה של מגן אייפון ומגן מסך שיכולים לעזרו למנוע פגיעות במסך ובגוף המכשיר במקרה של נפילה או מכה היא הראשונה והחשובה מבין מספר פעולות פשוטות שניתן לנקוט על מנת שלא להגיע למצב שבו אתם צריכים תיקון במעבדה.. פעולה שנייה היא ניקיון של פעם בכמה ימים של שקע הטעינה. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בפין המתכת המשמש להוצאת כרטיס הסים. אגב, אם אתם מרבים ללכת לים בחודשי הקיץ, מומלץ להגביר את תדירות הניקיון.

דבר נוסף הוא הרחקה של האייפון ממקורות מים ומהאמבטיה. אגב, במידה ומכשיר האייפון שלכם אכן נפל למים, יש לוודא שהמכשיר כבוי. כדאי למהר אל המעבדה על מנת שיוכלו לבדוק האם נגרם נזק למכשיר האייפון. אם אין לכם זמן באותו הרגע, מומלץ לשים את האייפון בינתיים באורז על מנת שזה יספח אליו את הנוזלים.

טיפ חשוב
אל תזניחו. גם אם נראה לכם שהשריטה הקטנה במסך לא תשפיע, אתם לא יכולים לדעת איך זה יתפתח. לכו לתקן.